Günümüz rekabet koşullarında firmalar için reklam ve tanıtım çalışmaları, vazgeçilmez bir faaliyettir. Reklam ve tanıtım faaliyetleri firmaların görsel ve işitsel medya araçları vasıtasıyla ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmak ve tüketiciler nezdinde tercih edilebilir konuma gelmektir. Şüphesiz internet dünyası ve bu dünyanın önemli bir parçası olan sosyal medya da reklam faaliyetleri açısında vazgeçilmez bir platform olma özelliğine sahiptir. Aynı zamanda sosyal medyayı kullanma oranı ve sosyal medya ortamlarına katılım göz önüne alındığında bu mecralarda yapılan reklamlar ve bu platformların elde etmekte oldukları reklam gelirleri vergisel açıdan ayrı bir önem kazanmaktadır. Çalışmamızda sosyal medyada yer alan reklamlar ve bu reklamlardan sosyal medya kuruluşlarının elde etmekte oldukları gelirlerin vergilendirilmesi ele alınacaktır.

Açıklamasıİndir
Makale

Makaleyi PDF olarak indirebilirsiniz.