En iyi bilinen tanıtım biçimi, hükümet yetkililerinin yaptığı basın açıklamalarıdır . Devlet başkanları ya da başbakanların düzenledikleri basın toplantıları da bir tanıtım biçimi sayılabilir. Yeni bir ürünün piyasaya çıkarılmasında da tanıtımdan yararlanılabilir. Piyasaya çıkan yeni ürünle ilgili olarak gazetelerin ekonomi sayfalarında ya da televizyonların ekonomi programlarında , bu ürünün tanıtımı ile ilg ili haberlerin yayımlanması bir tanıtım etk i nliğidir. Kuruluşlar kamu yararına yaptıkları bağışlarlada tanıtımların ı yapabilirler. Eğitim ya da sağlık amaçlı yapılan büyük miktarlardaki bir bağışın gazetelerde ya da televizyonlarda yer alması , bağışı yapan kuruluşun tanıt ı mına katkıda bulunur. Yine, televizyonlarda yapılan kültür programlarını ya da spor faaliyetlerini finanse eden kuruluşlarda vardır. Şimdi de, kamu yönetimlerinin veya kuruluşların tanıtım amacıyla kullandıkları / kullanabilecekleri araç ve tekniklerine kısaca bir bakalım....

Açıklamasıİndir
Makale

Makaleyi PDF olarak indirebilirsiniz.